wtorek, 10 lutego 2009

Mam bloga...

Wydawało mi się już, że nigdy to nie nastąpi - zawsze byłem 'anty'. Uzewnętrznianie się poprzez internet zawsze traktowałem jako substytut spotkania się i pójścia na 'piwo' czy na spacer z osobą z która chciało by się porozmawiać.
Jednak to się zmieniło - chciałbym pokazać Wam jak wygląda moja praca/twórczość. Chciałbym dać poznać siebie i pokazać moje fotografie. Wielu to już uczyniło, co pomogło mi w pracy, często dając inspirację i motywację do jeszcze innego spojrzenia na fotografowany temat. Tym Wszystkim dziękuję!

1 komentarz:

  1. Moje gratulacje Maćku, bardzo fajna sprawa i jeżeli tylko Ci czas pozwala, to myślę że z takim warsztatem warto jest się pokusić o własnego „bloga”. Życzę aby przybywało Ci na nim lawinowo fotek (a że będę na pewno fajne to nie podlega dyskusji) oraz mnóstwa komentujących:).

    OdpowiedzUsuń